Mitt I Livet...

Så fort jag kan!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hittade äntligen mitt förevigt minnesbevarande och värdefulla silverpaket - min älskade kamera!!!
Har tagit några kort här i trädgården, i huset och i olika rum nu när det ser något så när hemtrevligt ut.
Vissa vinklar valde jag bort pga det såg bättre ut från det andra, ha ha ha!!!!
Det är ju inte HELT rent överallt - än...
Men det kommer det också.
Igår satte jag upp nya gardiner i köket och det blev en bättre helhet än den kappan som satt uppe innan.
Även sovrummet snurrade jag rundor i och vår (inte än, men kommande) supersköna TEMPURSÄNG fick
nytt utseende med nya påslakan och hela sovrummet blev annorlunda med nyuppsatta gardiner.
När jag väl hittar sladden så sätter jag in bilder från vårt nya härliga liv!!!!

Nu ska snart syrran o Elias hämta mig o Hanna för att köra till nån invigning här i Tollarp.
Det är ju NATIONALDAGEN i morgon och då brukar det bli lite skojsiga händelser här med TIVOLI och annat kul.
Kl 13 blir det jobbedags för min del o dottern ska till dagis.
Idag får Fidde träffa fröknarna och se var Hannas avdelning ligger!!!

Ha en skön helg och vi får hoppas att den dejliga och enorma gula lampan håller sig framme från tidiga
morgonen till sena kvällen så vi slipper huttra som några darrande asplöv, så här i början av juni månad!!!

Kommentarer

  • görel säger:

    Ska bli såå jääkla kul att se bilder från huset!

    2009-06-05 | 19:59:31
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • ams säger:

    Nationaldagen... ja den ska vi FIRA... för vi är ju verkligen... en familj som håller på traditioner!!! eller hur???

    Vi börjar dagen TIDIGT...Jag... ska gå upp tidigt 06.00, sätta deg till bullar...

    när pappa sover... ja, det är ju min uppgift...så att säga...( pappa älskar kanelbullar och att sova lääääääänge, men han kan inte baka dem!!!och han kan sova HUR länge som helst!!!)



    Först liiiiiite mys,,,,, sen BAK!!!

    SOV SÅ GOTT ALLA, I SVERIGES LAND OCH I ÖVRIGA världen...

    Imorgon ... firar vi SVERIGE!!! HIPP HIPPP HURRA!!!

    2009-06-05 | 21:05:24
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: