Mitt I Livet...

Shopping, shopping, shopping...

Kategori: Livet från hjärtat...

Dividers Graphics

Idag hade inte jag o Hanna nåt att göra, så vi körde in till stan och gick där o strosade rundor.
Vi hade fyndat en del och till mig blev det två tunikor och en bikini. Hanna fick ett par vita knickers, en tröja och ett par jeansleggings.
Det lät ganska roligt då vi var i ett provrum på HM då en säger i högtalaren:
"- Kan någon komma till barnavdelningen?"
Då säger Hanna högt och tydligt:
"- Nää, du kan komma hit till oss istället!"
Man hörde några skratt utanför provrummet...
 

Sen var vi inne på Catwalk och fick henne klippt inför midsommarafton...
Hon sa själv hur hon ville ha det. 
"- Jag vill inte ha mitt långa hår längre och så vill jag inte ha luggen i ögonen hela tiden!"
Så nu är hon klippt.
Mer än bara topparna...
I morgon är det min tur att klippas.
4.gif

Nu är Fidde, Johan och Martin på väg till Malmö för att kolla på fotbollsmatch mellan Sverige-Vitryssland.
(Tror jag att det var, är inte så engagerad i sportvärlden precis och har ingen koll alls...)
Idag hade han tom sin Sverigetröja på sig...

Nu ska jag gå och leka lite med Hanna som vill sparka boll.

*** Ha det gott ***

Dividers Graphics

Kommentarer


Kommentera inlägget här: