Mitt I Livet...

Sure sture!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse eller förmiddags drog jag o Hanna med Jossa o Elias på en tur till Eko och shoppade lite.
Det blev en lövräfsa, gräsfrö, leggins, strumpor, bröd, juice, dricka och godis till morgondagen.
Idag har det inte varit en av Hannas bästa och snällaste dagar precis.
Hon bråkade och kivade om vartannat, både med mig o med Elias.
En redig suresture var hon!!!
  
Idag frågade Hanna mig om vi kunde hoppa på studsmattan tillsammans...
Jag klev upp så smidigt jag kunde och då hördes en dotters glädjande hurrarop. 34.gif
Herregud vad det kändes obehagligt och jag blev ju nästan snurrig i skallen!!!
Efter nån ytterligare sekund senare fick jag hålla med händerna under magen som stöd, ha ha.
Nu får det räcka för all framtid med hoppandet för mig!!!

  


Alla snackar om en sk INFLYTTNINGSFEST när vi ska slå till med en sån.
Först o främst vill vi ju få ordning på huset med allt vad uppsättning och färdigställning heter.
Nu har precis tomten (inte jultomten) blivit urtjusig med hjälp av snälla 82.gif Anitha o Rune 82.gif som ställt upp med diverse verktyg till nersågning och klippning av träd och buskar, grävt upp ful o stenig oas som varit i vägen, klippt och trimmat häcken utmed vägen och en del annat!!!

    1.gif1.gif1.gif

Nu till helgen ska vi först åka o kolla när Eric o hans team spelar skiten av det andra fotbollslaget här på hemmaplan.
Sen ska vi hem och vår stora tv ska sättas upp på väggen och högtalarna ska kopplas in.
Gardinbeslag, stänger och gardiner ska upp.
Det sista i köket ska tapetseras.
Skräp i garaget ska kastas.
Drycken ska letas upp.
Meny ska planeras.
Datum och klockslag ska bestämmas. 

SEN BLIR DET INFLYTTNINGSFEST SKA NI TRO!!!!!!

24.gif94.gif party2.gif






Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja som lova din dotter att nästa ggr vi kommer skulle ja oxå testa studsmattan..Hmm..man e ju såå smidig:)) E väl härligt när barnen har sina "glada" dgr...Har 2 här som oxå kan...Sköt om dig/er..Kramar

    2009-06-04 | 18:24:05

Kommentera inlägget här: