Mitt I Livet...

Åh vad jag är trött...

Kategori: Livet från hjärtat...

Har precis kommit hem efter en låååång dag på den nya förskolan som jag var o vikarierade på.
Visst var det kul med nya barn och fröknar, men så många timmar plus att jag stängde första dagen var jobbigt.
Eller egentligen var det ju inte såå jobbigt eftersom det är inte ett ansträngande yrke tycker jag,
men det som känns jobbigt är nog att det var ett nytt ställe, nya barn och föräldrar, och sånt där.
Men på samma gång var det ganska lugnt för jag har ju liksom vanan inne tack vare förskolan i Hammar.

Fidde har kört för att hämta upp Johan som ska hjälpa till att måla taket i huset så det blir fräscht, eftersom
väggar och golv blir nya och jag tror att det hade nog känts ganska dumt om vi hade låtit bli att måla om taket...
Om jag inte ska jobba i morgon så blir det nog en runda till då det ska klistras upp tidningspapper på väggarna.
Jo vi kom fram till att det är mycket häftigare att ha tidningspapper istället för vanliga tapeter som alla andra har.
Men så ska vi ha ROSA i vardagsrummet och vad passar bättre än att ha SPORTBLADET på väggarna då???? 
Eller kan inte det bli snyggt???
Tänkte väl det med, så visst skojar jag bara...
24.gif
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: