Mitt I Livet...

Ett kort inlägg denna dag hinner jag allt med...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag blev vi helt klara med tapetseringen - eller nästan iallafall hihi...
Jo men man kan väl säga att vi är så gott som klara... för i morgon måste Tapetserarproffset hjälpa oss med den absolut sista delen där det ska sitta tapet och det är i en dörrkarm med en båge så det måste vi få hjälp med så det blir ett snyggt avslut...
Pa hjälpte oss idag med och sen kom Maria och hennes barn efter en guidad tur av mig fram till vårt hus för en liten titt.
Nu håller jag o Fidde på att packa ner mer av de sista sakerna.
Vi körde till Maxi och lastade in 9-10 st bananisar - i vårt lilla lingon och med oss 3 personer...
Ha ha ha, jisses vad folk glodde på oss när vi mötte nån.
  
Jag o Hanna såg bara ut genom vårt högra sidofönster, Fidde såg inte bak eller åt mitt håll, ha ha!!!
Tur att inte Fabbo Polisen stod i vår väg!!!
Nej nu har jag tyvärr inte mer tid att slösa här.
Mannen kommer väl snart med fler lådor.
I morgon börjar vi flytten kl 9.
PRICK.
Då hämtar vi kapellsläpet om i fall att det skulle regna.
Sen fylls dagen med snällt folk som hjälper oss att bära alla möbler.
Hugaliga vad det är jöbbit att flytta.
Efter huset blir det inga mer flyttningar för oss.
Man samlar ju på sig en sån väldig massa saker.
Detta måste bli sista meningen så nu säger jag hej hopp för idag så hörs vi snart igen!!!!!

hugs







Kommentarer

  • Maria säger:

    Skoj o komma ut o titta till er innan ni e helt på plats..Jättefint hus..Lycka till me flytten o hoppas solen kan spricka igenom lite...Kram

    2009-05-23 | 09:30:06
  • görel säger:

    Ni verkar då att ha göra!!-Kul grejer!

    2009-05-23 | 15:09:36

Kommentera inlägget här: