Mitt I Livet...

Idag är det älskade Emmas 10-månadersdag....

Kategori: Livet från hjärtat...

Angelrdrose

Min älskade lilla systerdotter...
Idag skulle Du blivit 10 månader...
Vi har saknat och fällt många tårar efter Dig i 10 långa månader...
Varför kan Du inte finnas här idag hos oss...
Varför lämnade Du oss innan Du ens hade börjat leva här på jorden...
Jag gråter undertiden jag skriver dessa ord som beskriver hur mycket jag saknar Dig...
Lilla älskade ängel...

Angelheart

Hoppas Du ser ner på oss alla som älskar och saknar Dig och förstår vår eviga saknad...
Din kusin Hanna frågar oss ofta om Du leker med de andra änglabarnen...
Om Du hoppar omkring och har kul på de bomullslika molnen...


Angelbabyoncloud

Vi tänder ett ljus för Dig och Din dag idag Emma...
Det gör så ont i mitt hjärta varje gång man inser att Du kommer aldrig att finnas med oss...
De andra änglabarnen vakar väl över Dig när Du sover gott där uppe i himlen...

Angel

Där uppe kommer Du ha ett evigt liv...
Ett evigt liv i en annan värld...

Älskar Dig i all oändlighet...
Puss och Kram Din moster Jennie, Hanna och Fidde...

Lovebirds

 

Kommentarer

  • ams säger:

    Tårarna rinner... och rinner...och rinner... och rinner... ALLTID! kram Mamma och pappa

    2009-05-22 | 15:51:59
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Läste detta inlägg innan idag, men jag kunde inte skriva nåt av alla tårar i ögonen....

    Du skriver så vackert och jag blir så tagen av alla dina fina ord till lilla Emma.

    Jag älskar er alla 3, snart 4!!!!

    2009-05-22 | 20:34:22

Kommentera inlägget här: