Mitt I Livet...

Inte vem som helst!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

För någon vecka sen fick en granne som håller på att lära sig hur MEDIUM
gör för att kunna ta kontakt med de "döda" och kankske få några svar.
På julafton när jag och Fidde krockade eller kasade av
vägen och for rakt ner i diket, blev det bara skrot av bilen.
När bilen sen stod på Volvo, åkte Fidde dit för att fotografera "minnet" av vår kära bil.
Han tog några kort som jag sen kollade på. 
Jag får se ett speciellt kort där jag rös till av en obehaglig känsla.
Jag zoomade in kortet och fick se det jag först tyckte såg ut som ett ansikte.
Visst ser man att det är ett ansikte!!!



Denna bilden skickade jag över till min granne "X" på hennes mobil för hon sa att hon är säker på att detta är en skyddsängel, kan vara min egen skyddsängel eftersom jag egentligen inte skulle följt med Fidde den där dagen.
Hon skulle skicka/maila bilden till det riktiga mediumet hon kände, utan att säga någon som helst bakgrund till bilden.
Endast fråga vad hon kunde se med denna bilden.
I morse träffade jag henne när jag skulle köra Hanna till dagiset.
Hon sa så här:
"- Nu vet jag vad bilden är och betyder för något! Jag hade rätt i att det var din skyddsängel,
men det är inte vilken som helst....!"
Innan hon fortsatte där, så sa hon att hon hade även frågat en annan om samma sak för att se om de sa likadant.
Sen fortsatte hon:
"- Båda två sa att det inte var vem som helst, utan detta är den största och starkaste
skyddsängeln av alla, och det är självaste "JUNGFRU MARIA, Jesus mamma, som håller upp sin vakande hand!!!!"


X berättade att det är en annan granne som hört att hon utbildar sig till medium och sa att hon ville gärna vara hennes "försökskanin" och frågade om X hon kunde försöka ta kontakt med hennes son som dog för 6 år sen.
X började meditera på kvällen bara för att se hur det gick.

På natten vaknade X av att hon tyckte det stod en manlig gestalt i hennes rum som sa:
"- Hej, jag heter Markus, och de enda du behöver säga till mamma är "Fia" så vet hon vad det betyder!"  
X ringde på hos grannen och sa vad hon upplevt och var tvungen att fråga:
"- Kallades du möjligen för "Fia" när du var liten eller nåt???"
Då rös grannen till och sa:
"- Nej, det kallades jag inte för.... men när Markus var liten hade han en nallebjörn som han döpte till "FIA" och det är ingen annan än han och jag som vet om det!!!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: