Mitt I Livet...

Skakningar i armarna...

Kategori: Livet från hjärtat...

Animate2.gif


Idag började jag att förbereda Hannas rum med att slipa ner alla tapetskarvar så pappa kan komma imorgon och visa hur jag ska göra med spacklingen. Nu menar jag inte den vanliga spacklingen med smink - för DEN biten kan jag ha ha.
Tror tom att jag kan slipa de 7 skarvarna som är i köket med så hinner vi ( jag ) spackla klart de också där inne.

Fy fasen vad det dammade o rök i Hannas rum när jag slipade!!!!!
  
Efter ett tag kom Hanna in med telefonen för det hade ringt.
Sen behövde jag blöta min torra strupe och gick in på toa för att tvätta av mig.
Herregud som jag såg ut i håret!!!
Nu vet jag hur jag kommer se ut som en gammal käring med grått hår - fast huden lär väl inte vara så slät då!!!!!!!
Fast jag dammsugit och vädrat så finns där ett tjockt lager damm inne, så i natt får Hanna somna inne i vårt rum.
Nu efteråt känner jag hur det skakar än i armarna och händerna darrar som jag fått en lätt släng av Parkinson....
Men detta var en bra övning inför det stora huset med en hel del skarvar till att slipa ner...
Hrm.
  

DAGENS KONVERSATION MED HANNA
Hanna hade varit på Balsberget idag och hade haft en matsäck med sig med kex, pizzariskakor och 2 Mer.
Jag frågade henne vad de hade gjort där och då sa hon lite illmarigt:
"- Vi har visat våra rövar för varandra, hi hi!!!"
"- Jasså?"
sa jag och frågade:
"- Men vad sa fröknarna då?"
Hanna skrattade o sa:
"- Dom sa: "Oh vad häftigt!"
 

Dagens middag:

 ♥ Ugnsbakad falukorv med potatismos





Niceday-1_www-animaatjes-nl.gif



Kommentarer


Kommentera inlägget här: