Mitt I Livet...

Taket suger...

Kategori: Livet från hjärtat...

glitter_lijnen/78.gif


Snälla Pa
hjälpte Fidde att måla taket i vardagsrummet och det märktes att det hade nog inte blivit ommålat på säkert över 20 år, så mycket färg det sög åt sig hann man se så fort man målat lite grann så torkade det på tre röda.
Resultatet gjorde att hela taket såg alldeles flammigt och fult ut, men det återstår att se nästa gång vi åker dit.
Jag frågade lite snällt om de kunde passa på att måla inne i vårt blivande sovrum eftersom jag var inte klar med att klistra upp tidningspapper på väggarna och det såg lite för slött ut när de två bara stod o tittade på och frågade om jag inte var klar snart. Så nu är det nymålat och snyggt i taket där inne med... 330.gif

Nu är jag ganska trött o både armar, rygg och huvud så det dröjer inte länge till innan jag ligger i min säng.

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Varför ska ni sätta upp tidningspapper på väggen....har vi aldrig gjort. Inte dom som tapetserar heller....hmmm fattar inte vad det ska vara bra för.

    Kram

    2009-05-15 | 07:50:04

Kommentera inlägget här: