Mitt I Livet...

Billigt är bäst!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Har precis ätit frukost - ja det blev faktiskt en väldigt sen frulle idag eftersom jag
både tog en dusch och sen gav jag Filip mat, så min hungriga mage fick gott vänta.
Hanna har varit ute en stund och Filip ligger o gnyr till på soffan på en mjuk och stor kudde.
Idag är det den 27:e och det är 27 dagar kvar till julafton!!
Eftersom det är vår första jul som vi bor i hus, har vi tänkt ha julafton här och hoppas det blir skoj.



Ikväll när Fidde kommit hem och gosat med barnen en stund ska vi köra hem dom till älskade syster och hennes underbara familj. Jag o Fidde drar ju till "Affärernas Affär" = GeKå´s i morgon och ska storhandla. Inte så som familjen från Lund i programmet om Ullared där de handlar för 50.000 kr under de två veckor de tillbringar där varje år.

Det jag vet att jag vill ha:
Svarta lackleggings-Rutig oversizeskjorta-Tunikor-Behåar-Trosor-Toppar-Jeansleggings-Tjock munkjacka-Hårfön-Platttång-Spel-Julklappar-Svarta, röda och guldfärgade julgranskulor-Lampslinga till att ha utomhus-Lampslinga till att ha inne-Svarta adventsstjärnor-Påslakan-Panelgardiner-Badlakan-Handdukar-Svarta koner med lampslingor...

Till Filip:
Bodys-Pyjamaser-Byxor-Jeans-Mössa-Tröjor...

Till Hanna:
Leggings-Tunikor-Hoodtröjor-Mjukisbyxor-Nattlinne-Pyjamas-Strumpbyxor-Klänningar-Kjolar-Mössa-Vantar-Strumpor-Trosor...

Till Fidde:
Byxor-Hoodtröja-T-shirts-Strumpor-Kallingar, m.m...


Men sen är det alltid minst tredubbelt man kommer hem med, men det gör inget, för man vet om vad som händer inne på GeKå´s - man blir paralyserad och man ser inga prislappar med siffror - 
Nej det står klart och tydligt:
B I L L I G T!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas ni hade en nice shopping dag..Såå skoj o åka dit...Du ringde förresten på min mob i morse..Nog misstag för hörde ni satt i bilen...Men de gör inget..Får gärna ringa mig:))Kram

    2009-11-28 | 18:03:40

Kommentera inlägget här: