Mitt I Livet...

Visst har hon rätt!!!

Kategori: Hannas kommentarer

Igår när jag o Hanna var i köket och hon la pärlor, sa hon att hon inte ville trä fler pärlor. Hon hade gjort det i typ 5 minuter sen tröttnade hon. Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på diskussionen men den handlade om att jag antagligen skulle gjort nåt med Hanna men så behövde Filip mig istället. Då sa Hanna med en sur röst:
"- Jag hatar alla mammor!"
Jag visste direkt att hon sa så för att jag var tvungen att amma Filip och inte vara med henne.
"- Jag vet att du inte tycker det är kul när jag behöver vara med Filip och att du tycker det är jobbigt när han gnäller, men han gör så för att han inte kan tala om vad som är fel...!" 
Då sa hon:
"- Men jag hatar ändå alla mammor...!"
Då sa jag:
"- Hur hade du känt om jag hade sagt att jag hatar alla flickor då?"
Med en hånfull röst sa hon som jag inte trott mig höra från henne, svara:
"- Men om du hatar alla flickor så måste du hata dig själv också, HAHAHAHA!!!!!!!"

 Toungue Out 


Kommentarer

  • Maria säger:

    Smart din dotter e..)Hon vet såå väl hur hon ska göra o säg för o få din uppmärksamhet..E tufft i början för alla innan man vant sig vid den nya lilla familjemedlemmen..Tack för senast förresten:))Hoppas pärlorna e kvar i burken:)Kram

    2009-11-05 | 10:14:37

Kommentera inlägget här: