Mitt I Livet...

Egen gyrostallrik är godast!!!

Kategori: Bilder

Fidde frågade mig om vi skulle ha kebabtallrik en kväll och visade mig ett paket med Gyroskött.
Jag är alltid lite skeptisk när det gäller kebabkött, för det brukar vara så sliskigt och läbbigt i konsistensen och för det mesta är det ihopapressat malet kött som smakar skunk.
Men inte detta köttet!!!
Jag kan verkligen rekommendera detta fina och färdigkryddade Gyrosköttet.
Bara att steka till det och sen ha pommes till.
Superenkelt.
Finns på Lidl runt 25 kr.

Kommentarer

  • Görel säger:

    Liedl har faktiskt rätt bra varor, tycker jag.

    Just det frysta är lite roligt samt att de brukar hålla fräscht bland det gröna!

    2009-11-26 | 10:41:29
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    YES, det var verkligen gott! Jag stekte det ganska knaprigt och vi hade klyftpotatis och vitlökssås till... Kram älskar er.

    2009-11-26 | 11:56:50
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: