Mitt I Livet...

En hel veckas prövotid...

Kategori: Livet från hjärtat...

Efter att snälla S beställt en BELÖNINGSTAVLA till Hanna där jag har ritat dit olika "märke" då Hanna gjort nåt bra har hon äntligen fått sin belöning idag, som hon själv valt ut i affären i början av veckan!!!!! 
Hon fick en rosa PRUTTLERA och en BARBIETIDNING!!! 
Detta är vad jag har ritat:
TALLRIK, GAFFEL O KNIV = ätit upp frukost/middag utan tjat
TANDBORSTE = borstat håret, tänderna och varit på toaletten
DROPPE = duschat och tvättat håret
HJÄRTA = varit allmänt snäll och trevlig under en viss tid





Har hon däremot varit tvärtemot - så suddar jag ut precis så många rutor jag tycker hon ska missa.
Detta gäller inte bara här hemma utan också när hon är hos andra.
Så när jag hämtar henne får jag höra om hon klarat av att fylla i nån ruta - eller stryka nån.
Det finns 42 st tomma rutor och Hanna behöver klara av att fylla i 21 st för att få sin belöning.
Idag när vi räknade alla rutor, hade hon klarat av 26 st!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: