Mitt I Livet...

En helt vanlig dag, med olika inslag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jossa körde hit i morse och gosade med Filip.
Ja självklart satt hon inte tyst utan pratade med mig o Hanna med!!!
Vi skulle få skjuts till dagis för barnen skulle fotograferas idag.
Det blåste som fan ute så det var skönt att åka bil för en gångs skull.
Vi träffade mamman S som satt o matade lille A inne på dagiset.
En del snack om dittan o dattan som vanligt medan barnen skrattade.
Fotografen skojade och man hörde att en del skratt var tillgjorda...
Hoppas korten blir bra!!!



Jossa och Hanna hämtade Eric o Elias på skolan och stannade en stund hos oss.
En stund gick snabbt och blev till en dag.
Vi hann med att fika med glass och chokladsås innan det började lekas bolltagen - inomhus!
Ingen bra idé....
Då spelade dom Bowling med tomma Petflaskor.
Alla lekar är bra lekar - utom de dåliga...

I morgon kommer älskad syster - IGEN!!!! - för att göra det vi brukar göra när vi träffas!!!
Jag älskar Dig så mycket, och jag tycker det känns så skönt att bara kunna ge Dig Filip för att sen kunna se Er sitta o mysa med varann. Speciellt nu när han börjat skratta och är med så mycket som han är...
Ses i morgon systra mi!!!





Kommentarer

  • Josefine säger:

    Älskar dig också så jättemycket och det känns bra att (vad jag tror i alla fall) du känner dig trygg med att Filip känner sig trygg hos mig....ojoj vad inveklat det blev, men jag tror att du fattar :-)

    Ses i morron, pusspuss/Jossan

    2009-11-18 | 22:25:53
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: