Mitt I Livet...

Imorgon är det dags igen...

Kategori: Livet från hjärtat...

... att gå till bvc med Filip. Hanna ska få vara hemma då med för jag är faktiskt trött på morgnarna och när lillkillen sover så gott så blir jag ännu tröttare!!!
Jag tror han ökat med 125 gram och växt till sig en cm till.

Jossa sms:ade o frågade om vi ville komma o kolla på hennes fynd från Ullared.
Hon hade hittat jeansleggings till stora killen som ÄLSKAR tajta jeans och det finns det inte så mycket av i stan. Hoppas jag med hittar dom när vi är där...

Nu ska jag lägga mig.
Gäspar som en gnu hela tiden så det börjar bli dags.
Har sparat bröstmjölk i kylen som jag pumpat ut, så Filip lär få lite över 100 ml snart!!!
Knappt lönt att spara de futtiga 30/40 ml jag får ut på en gång, så jag sparar till 2-3 gånger istället så får han mer på en gång och behöver inte så mycket tillägg...

Lägga mig var det ja!!!

Nightienightie...

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Ja, dom leggingsen var skit snygga, köpte 2 par var till grabbarna + ett par gråa leggings till lilleman.

    Hittade även ett par taighta svarta jeans till den stora. Ibland hittar man bra grejor så att grabbarna blir glada!!!!

    Kramkram Jossan

    2009-11-04 | 07:10:10
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: