Mitt I Livet...

Ja nu har jag ändrat igen!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hade en annan layout innan men den texten gick ju knappt att se...
Jag var inne i redigeraren och skulle se om det gick att ändra storleken men jag kunde inte hur mycket jag än ändrade och försökte så nu bytte jag en gång till, till en helt annan och här syns texten bättre!!!

Vad har vi gjort idag??
Måndag.
Jag vaknade innan Hanna i morse så jag fick gå upp o väcka henne och det är inte så jättekul precis
eftersom hon är såå trött på morgnarna, speciellt när hon vet dagen innan att hon ska till dagis dagen efter.
Det allra bästa är om hon vaknar själv för då sätter hon sig o kollar på tv tills vi ska gå.
Samtidigt fick jag ge Filip mat för han gallskrek o var hungrig.
Hanna skrek för Filip skrek.
Jag trodde att hon skulle få sitt första märke på Belöningstavlan i morse, men hon gnällde över kläderna jag lagt fram, satte sig och tjurade i hallen och sa en del otrevliga ord till mig. Då blir det inget märke inte!!!
Efter dagis körde vi till pappa och höll han sällskap nån timme innan vi hämtade Fidde. En runda på Maxi och där fick Hanna välja en sak som hon ska få på söndag - om hon klarat av att få 4 märken varje dag i snitt på Belöningstavlan!!!
Sen körde vi hem och åt Tacos.
Hanna fick sitt första märke eftersom hon var duktig och åt upp utan tjat och utan att säga vad hon älska och inte älskar, så jag ritade en tallrik och ett glas i en ruta. Hon ville att jag skulle läsa en bok för henne och då sa jag till henne att hon fick göra sig klar meddetsamma på toa om hon skulle få ett märke till idag. Sagt o gjort. Så jag fick minsann rita dit en tandborste för hon gjorde som jag sa!!! 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hmmmm, köper ni saker i n n a n hon har varit duktig hela veckan....



    Ja det var ju trevligt för pappa att han slapp dricka kaffe själv!!



    Kramen

    2009-11-17 | 06:59:16
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Ja det gör vi så hon kan se vad hon kanske kommer få och så kan hon längta till saken och kanske göra det hon verkligen ska!!!

    2009-11-17 | 16:39:04
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: