Mitt I Livet...

Morgonsupen...

Kategori: Livet från hjärtat...



Imorse var ju inte älskade syster här och höll mig, Filip o Hanna sällskap som hon gjort de senaste morgnarna. Hon befinner sig i ULLARED just nu och storhandlar i affärernas affär: GEKÅ´S.
Jag o mannen ska ju dit på lördag
och mina ögon kommer vara stora som fotbollar så man inte missar nåt. Man vet ju aldrig när man åker dit igen, haha!!!

Så i morse drack jag inte kaffe utan tog mig en mugg te.
En ny smak som jag köpte igår, SKOGSBÄR, den var riktigt god och eftersmaken var inte sådär stram och sträv som en del téer kan bli.


Nu har Hannas dagiskompis O kommit hit och ska leka några timmar här.
Jag tänkte passa på att göra cornflakeskakor, ett recept från älskade syster...
Men jag ska lägga till lite i receptet och hoppas det blir gott det med.
Man ska ha cornflakes, Nutella, nougat, blockchoklad - men nu ska jag testa att ha i rostade solroskärnor och kokos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: