Mitt I Livet...

Nya maskiner till huset...

Kategori: Livet från hjärtat...

Vi fick fint besök i morse av en "stamgäst" som också bor här i byn och som har kommit på visit ett antal morgnar till oss, nästan på exakt tidpunkt och nästan varje dag. Vem kan då denna personen möjligtvis vara? Hmmm... en som bor här i samma byhåla som vi... som kommer varje dag och myser med vår lilla bebis och vår stora flicka... käkar frulle ibland eller bjuder på middag... undrar vem det kan vara???
Håll i er för nu avslöjar jag det:
ALLRA KÄRASTE SYSTER!!!!!!!

 
Ikväll körde jag, Hanna, Fidde o Filip till Malmö och gick in till den nyöppnade
affären Claes Ohlsson och köpte en sticksåg, en borrmaskin och en högtryckstvätt!!! 
I födelsedagspresent och på Farsdag fick Fidde pengar till att köpa nåt vi behöver så då fick det bli det vi lånar mest av päronen. Så nu kan dom komma o låna av oss, hehe..

I morgon skulle vi egentligen åkt till stan med syster - men så har Eric gått och blivit en hes gås och Elias är fortfarande förkyld, så de skulle stanna hemma från skolan. De ska åka till Ekohallen och ville vi hänga med så fick vi ratta dit vår egen pärla för alla vi 6 får ju inte plats i en bil längre... Men nää vi blir nog hemma, jag pallar inte köra dit. Hanna o Filip ska ju sova över hos dom på fredag och lördag och Hanna längtar så efter att få bada i deras badkar och gå i Stackedala med matsäck o varm chokladmjölk...

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hahahaha....japp jag är er alldeles egna lilla NANNY!!!!

    Pusselipusspuss/Jossan

    2009-11-27 | 07:21:02

Kommentera inlägget här: