Mitt I Livet...

Shopping både här och där...

Kategori: Livet från hjärtat...

----------------------------------------------------------------

Jaha ja, då har syrran, mamma o pappa varit och handlat i shoppingmeckat GeKå´s i Ullared idag.
De tog en bussresa för de tyckte det skulle bli skönt att köra själva.
Jag är så avundsjuk och längtar tills jag o Fidde ska dit om någon vecka.
Då ska det handlas kläder till Hanna, Filip, mig och så hoppas jag att Fidde vill kolla så han också köper nåt nytt.
Sen ska det hittas lite nya juldekorationer till granen och detta året ska den gå i färgerna guld, svart och silver.
Ett måste är ju julklappar till barnen, så i år hoppas jag att vi hittar fler än vi gjorde i fjol då det inte alls blev många...



Jag och Hanna körde till Maxi och handlade lite grann som vi saknade i kyl o frys.
Filip hade nästan ätit upp all tillägg så det blev en ny kartong till honom med, plus två nya fina nappar!!!

Till middag, eller kvällsmat blev det idag, hade vi kokt ägg, tomatpasta, rostat bröd och bacon.
Nu ska vi snart äta varsin pannkaka med grädde, sylt och nötsås...!!!
Mumsigt värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: