Mitt I Livet...

Snart dags för suggesprutan!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja nu sitter jag o Hanna o väntar på att Fidde ska komma hem så vi kan åka o får vår spruta.
Inget jag längtar efter precis men vad gör man.
Jag vill ju inte bli sjuk - eller ha risken att smitta andra.
Syrran o Stefan ska också ta den idag.
Hanna ska vara hemma i morgon för gör det ont i armen så lider inte jag med att försöka ta på barnen kläder och sen asa iväg till dagis.
Då kan hellre Hanna få en sovmorgon till!!!
Får se om mannen klarar av att jobba med sin arm i morgon...
Fast i morgon kommer ju syrran hit när hon lämnat kidsen och umgås lite, precis som vi brukar göra lite då o då och ibland lite oftareän ofta, hahaha.
När vi fått sprutan, ska vi äta gyroskött och strips med nån god sås till.
Jag ammar ju (tyvärr) inte mer nu så nu kan jag lägga i lite extra vitlök i det jag vill ha!!!!



Kommentarer

  • Maria säger:

    Mådde inte så bra nån dag efter ja tog den o asont i armen..men..e ändå lättad att ja o mina barn e vaccinerade o snart alla mina nära o kära..Såå hemskt me denna influensa...Hoppas ni mår ok efter iaf..Kram

    2009-11-17 | 19:42:48
  • Josefine säger:

    Har ajaj i armen, känns som om man har gjort 500 lyft med 5 kg hanteln ;-)

    Då kommer jag i morronbitti, har du kaffet klart och de nybakade frukostbullarna då, och gärna lite nypressad apelsinjuice tack!!!!

    Mohahahahahaaaa....

    Kramen

    2009-11-17 | 21:38:05
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: