Mitt I Livet...

Tjohooooo!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

------------------------------------------------------------

Igårkväll var Pa och Maria här och åt middag.
Vi bjöd på skinkstek, kokt potatis, sås, lingon och gelé.
Filip fick två fina färggranna skallror, och Hanna fick 1000 olika pärlor...



Mamma frågade idag om vi ville komma på KALKONMIDDAG på lördag och det tackade vi inte nej till!!!
Vi ska komma utklädda också och jag börjar fundera på vad jag ska vara...
Hade varit kul att baka en annan Halloweentårta men det känns inte som att jag är tillräckligt engagerad.
Så ifall gör jag den på fredag, för tårta är alltid godast dagen efter när alla smaker trängt in.

 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för god mat o trevligt sällskap:)Kram

    2009-11-02 | 15:00:26

Kommentera inlägget här: