Mitt I Livet...

Alla Helgons Dag!!!

Kategori: Bilder

-----------------------------------------------------------







I natt har jag inte sovit många timmar för Filip har varit halvvaken då och då. Precis som att han har legat lite orolig och gjort underliga ljud som inte jag kan låta bli att höra även ifall jag skulle vilja kunna koppla bort. Vi hade en längre sovmorgon istället och sen åt vi frukost vid 10, tror jag...
Det var fullt med tvätt i tvättkorgarna så nu har jag tvättat tre maskiner med kläder och har ändå två eller tre maskiner till med sängkläder, badlakan och handdukar. Fast vi har ganska ont om plats till att hänga upp mer så det får tvättas en annan dag när det andra torkat.
Jag dammsög och hittade en bibba tidningar (K-bladet, Klick, Hemmets Journal m.m) som jag trott att jag skulle läst dagen efter men inte orkat, så de har jag läst efter städningen. Gissa om det var skönt att bara lägga sig ner och koppla av?? Filip sov gott i sin nybäddade säng, Fidde kollade på fotboll, Hanna satt på golvet och gjorde det hon kände för - vira in spelkort i toapapper, och jag låg i soffan och läste..




Halloween... jag tycker det är så häftigt den där speciella dagen vi har HALLOWEENFEST och vi samlas hemma hos mamma o pappa, klär ut oss, äter häftig "Halloweenmat" och bara myser. Det är tabu för mig att klä ut mig till samma utstyrsel man haft innan men det är inga problem att fundera ut vad man ska ha...
Detta har jag varit:

-00 Häxa


-04 Gammal kärring


... och då var Fidde Djävulen..


-05 Leopard...


-06 Djävulskvinna...


-07 Skelett...





-08 Sexig nunna...


Då gjorde jag denna tårtan till fika...





Kommer det någon ikväll som knackar på dörren och frågar: "-BUS ELLER GODIS???"
Då ska jag säga BUS och se vad de har för bus, hahahaha!!!!!!!

  

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha, ja det är ganska kul att se de olika utstyrslerna!!!!

    Fast den första hade du -00, det var då jag väntade Eric.

    Ska du klä ut dig i år??

    Kramis

    2009-10-31 | 21:58:10
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Okej jag har ändrat året nu... Egentligen hade det varit kul att klä ut sig eftersom det är en tradition, men då måste ju ni och päronen också göra det!!!

    2009-10-31 | 22:33:28
  • Görel säger:

    Tjusiga utstyrslar!!!!!

    2009-11-01 | 10:10:19
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Jajamensan... visst ska vi klä ut oss!!! Välkomna på lördag!!! Älskar er...

    2009-11-01 | 12:18:56
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: