Mitt I Livet...

En ledig stund...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag o Hanna har duschat o tvättat håret.
Filip sov i vår säng undertiden och mös med Fidde.
Jag o Hanna åt frukost.
Fidde vaknade och åt frulle.
Hanna hjälpte mig att byta blöja och sätta på nya kläder på Filip.
Fidde spelar hockey.
Nu håller Hanna hennes älskade lillebror i knäet och överöser honom med pussar.
Det är så härligt att se det enda barnet man hade innan - vara så stolt över sitt syskon...




När jag väntade Filip undrade jag över hur jag skulle kunna ha mer kärlek över till ett barn till.
Mitt hjärta gav ju redan 100% kärlek till Hanna! 
Men nu vet jag att kärleken i mitt hjärta fördubblades meddetsamma Filip kom ut.
Så nu ger jag 200% kärlek till mina barn.

   

Kommentarer

  • Maria säger:

    Skoj o läsa att de funkar så bra me barnen..Man tror man inte har mer kärlek än till en..men...Ens barn e de största o finaste man har o de sviker aldrig en..Kram o tanke

    2009-10-25 | 21:16:04

Kommentera inlägget här: