Mitt I Livet...

Härliga höst...

Kategori: Livet från hjärtat...

-----------------------------------------------------------



Idag gick vi i skogen och syrran med barn följde med.
Det var riktigt mysigt att se alla dessa fantastiska löv i alla olika nyanser.
Grönt, gult, orange, brunt, rost, ja det var en upplevelse att gå i skogen idag.
På ett ställe sa jag till syrran att jag tyckte det var så fint att se marken täckt med en så kompakt och härlig skogsgrön mossa, så Hanna, Eric o Elias poserade när syrran tog kort på dom.
Jag hade såklart glömt kameran...
Får jag låna några bilder av henne så ska jag sätta in de här senare och visa vår underbara skogspromenad!!!
Efter en stund kom vi tillbaka och åt bullar, drack varm chokladmjölk och avslutade med en maffig chokladmuffins. Så gott och mysigt vi hade det idag... hoppas det blir lika fint fler dagar så man kan göra många såna promenixar till!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: