Mitt I Livet...

I MORGON ÄR DET DAGS!!!!!

Kategori: Nio månaders längtan



Klockan var 10.51 när telefonen ringde och det var läkaren Christel Åkerman från sjukhuset.
Hon sa att provsvaren de fått från Lund, gick inte precisera hur pass mycket eller lite blod bebisen fattades,
och de vågade inte riskera att jag ska gå o vänta fler dagar nu innan det sätter igång av sig själv.
Så i morgon kl 8.30 ska jag skrivas in och BLI IGÅNGSATT!!!!!
  
Min röst började darra och jag blev alldeles kallsvettig när hon sa det.
Jag trodde inte att det skulle ske förrän på torsdag...
Ganska häftigt om bebisen föds i morgon - på JENNY-dagen!!!




Jag som inte ens har börjat packa bb-väskan...
Allt bara snurrar i skallen nu och jag vet varken ut eller in.


♥ Älskade syster ♥ ska följa med i morgon...
Ett stort steg för henne...
Hon som kände försiktigt med sin hand på min mage i lördags...
Vårt största stöd och trygghet...










Kommentarer

  • Josefine säger:

    Älskar Dig så jättemycket!!

    Och Du har varit min största hjälp.

    Vi kommer att hjälpa varandra imorron.

    Jag känner mig just nu så pass stark att jag vet att detta ska gå bra. Och det kommer att gå bra för Dig med, det vet jag.

    Längtar faktiskt till imorron....

    Kram Syrran

    2009-10-05 | 14:05:03
  • Maria säger:

    Blir helt rörd av tanken att nu e de dgs..Svårt o fatta de..Ett nytt liv:))Så glad för din/er skull o önskar av hela mitt hjärta att allt går som planerat..en jättetanke till din syster:))Lycka till!! Många kramar

    2009-10-05 | 16:00:38
  • Jennie säger:

    Tack för Era tankar till mig/oss i morgon...

    Just nu tänker jag på att om max 48 timmar är jag inte gravid längre... ingen som rör sig i magen... lustig känsla...



    Kramisar från en nervös snart tvåbarnsmamma!!!

    2009-10-05 | 19:26:38
  • Josefine säger:

    Tack Maria!!

    Kram

    2009-10-05 | 20:51:50
  • Görel säger:

    Men OJ!

    Och här tänkte jag gratta dig på Jenniedagen

    OXÅ LIGGER DU TROLIGTVIS OCH FÖDER!!!!!!!!!!!

    LYCKA TILL!!!!!!!!!

    (Som sagt; tänker på dig....)

    2009-10-06 | 11:25:34
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Görel säger:

    Oj, vad man kikar på din blogg och väääntar.

    2009-10-08 | 09:21:11
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: