Mitt I Livet...

Lever den eller???

Kategori: Hannas kommentarer

För ett tag sen köpte jag en ansiktsmask på ÖB som det var 2 st i samma paket. Jag frågade Hanna om vi skulle ha ett "minispa" och lägga varsin ansiktsmask på kvällen. Hon tyckte det verkade spännande och sa ja. På kvällen gick vi in på toa, tvättade oss i ansiktet så vi var rena och sen smetade jag in krämen på Hanna. Hon tyckte det var så skönt undertiden. När det var min tur, kände jag hur varmt det var när man smetade ut krämen och det har det inte gjort med de andra jag provat innan, så denna var jätteskön.
Efter 20 minuter i soffan med många försök att få Hanna att låta bli att klia sig i ansiktet - tvättade vi av oss.
När vi satte oss i soffan frågade Hanna:
"- Mamma... när kommer den där masken??"

Kommentarer

  • Maria säger:

    Go hon e:) Men den där trotsen o att de inte lyssnar/lyder kan va tufft...Ska iaf bli trevligt o träffas i kväll o kela bebis o umgås lite..Va längesen...Kram

    2009-10-31 | 15:57:37

Kommentera inlägget här: