Mitt I Livet...

Lika mycket kärlek som hat...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu leker Hanna och bästa kompisen L här ganska bra, till skillnad för en stund sen.
De hittade på en massa bus så jag o Fidde fick säga till dom.
Inte nog med det.
Först hörde jag hur de sa:
"- Du kan inte slå mig, ha ha ha ha haaa haaa...!" och sen sprang de rundor där uppe som ett par elefanter. Sen kom den ena ner och skvallrade och sa: "-X slog faktiskt mig!"
De skvallrar nästan hela tiden och i ena stunden hatar de varandra, för att i nästa vara världens bästa vänner.


Tillslut sa jag att om de inte börjar leka snällt nu, så får de minsann gå o lägga sig!
Båda två med en mun:
"- När får vi gå o lägga oss???"
Klockan var 18.20!!!!!
Duuuhhh...
  

Nu ringde L:s pappa o undrade om de också fick hålla oss sällskap ikväll.
Jag tror att pappan är lite sugen på att spela WII med Fidde, hehe... 
Men nu ska jag gå och mata vår minsta snygging.

Ha en fortsatt mysig lördagskväll med eller utan vin, med eller utan godis...


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja så är det ofta med barn... lite kiv/skvaller och lite bästisprat i en salig blandning! Huvudsaken är att det går över snabbt... för det gör det väl?

    Kram älskar er.

    2009-10-18 | 11:08:49
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: