Mitt I Livet...

Moster och kusinerna på besök...

Kategori: Bilder

-----------------------------------------------------------------------

Precis när Hanna frågat vad vi skulle hitta på idag och jag sa att jag inte visste, så ringde telefonen och det var Elias som undrade om de fick komma till oss. Jag satt o ammade Filip så det var Hanna som pratade och sa att de kunde komma när de ville.
Filip vaknade efter jag ammat färdigt och jag ringde syrran o sa att de kunde komma nu om de ville se honom vaken, hihi. Men han var vaken ett bra tag idag och nu är det inte så att man ser genom hans blick längre som man gör i början, utan nu såg man på hans ögon att han följde med om man flyttade sitt huvud åt ena sidan o sen tillbaka. Tog några söta foto på hans hand, hans fötter i min hand... Ja det blev några stycken precis som alltid när kameran finns till hands.

Kommentarer

  • Maria säger:

    jättefina foto..Vill oxå träffa den lille snart..:)Längesen nu vi träffades..men de går i ett..Hoppas vi snart kan komma ut o titta till er..Kram

    2009-10-27 | 19:22:13
  • Jennie säger:

    Ja det är verkligen läääängesen vi sågs... har nästan glömt hur du ser ut, hahaha!!!



    Kramis.

    2009-10-27 | 21:25:29
  • Josefine säger:

    Tack för igår, den är alltid lika kul att ses!!!!

    Puss på najsan.

    2009-10-28 | 09:53:44

Kommentera inlägget här: