Mitt I Livet...

Nu är det helg!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse var det så kallt så jag fick sätta igång värmepumpen.
Den startade efter ca 10 minuter så det tog sin lilla tid.
Men när jag o Hanna gick upp en timme senare var det skönt igen.
Hanna var så fin idag i sina höstiga kläder hon skulle ha på dagis.
Hon hade jeans, rosa polotröja, en grå långkofta med rosa och blåa blommor, mössa och vantar!!!
Inte riktigt lika kallt ute som igår, men nära på.
Rutorna fick skrapas fast det gick snabbt.
Tvättade en maskin kläder när jag kom hem och glömde att torkställningen var upptagen sen igår, så det fick hänga lite överallt. Det gör inget för nu doftar det rent och fräscht i hela huset!

Fidde skrev att de skulle sluta vid 12 idag efter de haft möte, och sa till mig att packa badväskan så åker vi in o badar på badhuset när han slutat. Behövde bara inom Maxi o handla det som inte fanns på Willys igår...
När jag hämtade Hanna var hon jätteglad och sa:
"- Nu ska vi åka till badhuset eller till Andy´s!"
Hur fan visste hon det??????
Lite telepati från pappas tankar kanske, hehe...


Fasen vad skönt det var att komma ner i bassängen!!!!!!!!!!
Woooohoooooo....
Det var första gången på 5 månader som jag inte kände mig gravid hahahaha!!
Jag flöt omkring som den lättaste ballong och det var en sån lättnad för hela kroppen.
Sa till Fidde att det är nog jävligt skönt att föda i en bassäng som det finns på vissa sjukhus!
Tänk att ha en sån härlig värme på hela kroppen och bara ligga och flyta omkring...
Kunna vända sig som man vill utan att stånka o stöna.
Man kanske skulle kanske ta och knipa igen 52 veckor till, för nästa år ska det finnas bassäng på CSK!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: