Mitt I Livet...

"Steda, steda varje freda" o så nån söndag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har jag satt mig ner i "bloggstolen" och jag är ganska trött i ben och rygg.
Först dammsög jag (halva huset, för jag pallade inte ta ovanvåningen) sen torkade jag av golven som inte varit riktigt så rena på ett bra tag.. Det har räckt med att dammsuga bort det översta lagret skit, alltså det som syns väldigt mycket, hehe. Men idag grovstädade jag och nu doftar huset hallon, eller jag menar AJAX Originaaaal!!!

Jag, Fidde och Filip är hemma själva för Hanna leker med trogna kompisen L några timmar idag.
När jag skulle köra o lämna Hanna var hela bilen täckt med grannens jäkla löv från deras kyssebärsträd.
Plötsligt var inte bilen lika fin som den var innan...

Jag är en sån där lustig och ibland ganska "onödig" person som bara för att jag inte har nåt att göra, hittar på onödiga saker som inte känns speciellt lönt efteråt. Som igår till exempel. Jag tyckte att det såg så tråkigt och rörigt ut på uppfarten till garaget med alla jäkla lööööv. Mm. Duktiga jag borstade bort allihop!!
Men gårdagens fina jobb kändes ganska onödigt, eftersom det låg ÄNNU mer tråkiga och fula löv där idag. 


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja du att borsta bort löv... är verkligen ingen belöning!!! De kommer tillbaka som på beställning, dagen efter!

    Ja ja hur som helst du får se det som en motionsrunda... då blir det lite mer meningsfyllt!!!

    Ha en gó vicka!!! kram älskar er...

    2009-10-25 | 19:05:31
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: