Mitt I Livet...

19/2-08

Kategori: Hannas kommentarer

Jag jobbade natt mellan sö-må och på måndagmorgonen var Fidde hemma till 8.45 då han sen lämnade Hanna på dagis. Dom åt frukost tillsammans och troligen såg Hanna på nån film också precis som alltid.
I morse vaknade Hanna 6.50 och hon ville upp och titta på film.
Jag sa att JAG går inte upp och sätter igång en film så här tidigt.
  
Som tur var kom jag på att igårkväll innan jag stängde tv:n, ändrade jag kanalen till 4+ för syrran hade sagt
att det var teletubbies på den kanalen kl 7 på morgonen...
 
"-Hanna, du kan gå in och bara trycka igång tv:n
så börjar snart teletubbies!!!"
Hon gick in och jag kunde vända mig om och somna igen... 
Klockan 8 vaknade jag och tänkte att nu kan jag gå upp.
"-Hanna, vad vill du ha till frukost?"
"-Eh... jag vill ha en sån macka som jag fick av pappa igår!!!!"
Eftersom inte jag var hemma så visste inte jag vad Fidde hade gett henne.
"-Jaha, och vad fick du av pappa då?" 
"-En negerbulle!......ha ha ha, nej, jag bara skojade mamma!!!"
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: