Mitt I Livet...

28/2-08

Kategori: Hannas kommentarer

Jag o Hanna tog bussen in till stan för att bara gå o titta i affärer. Hon ville gå in på BR direkt men jag sa att om hon är snäll hela tiden vi är i stan så kan vi gå in på BR innan vi ska åka hem igen.
Jag kom på den briljanta idén att Hanna kunde passa på att klippa sig nu när vi ändå var i stan. 
  
Smet in i två salonger innan vi äntligen fick en tid på Tova.
40 minuter senare satt Hanna i frisörstolen och jag satt längre bort. Jag kunde se Hanna i en spegel som satt på väggen och jag hörde hur tjejen frågade Hanna hur hon skulle klippas.
"-Mycket!" sa Hanna.
Jag gick fram och sa:
"-Ta bara topparna och en bra bit på luggen!"
Då vänder Hanna sig om, tittar på mig argt och säger:
"-Gå och sätt dig igen mamma!!!"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: