Mitt I Livet...

Äntligen vågade jag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag blev det klippt!!!
Mitt hår alltså.
Jag trodde att jag bara skulle klippa topparna först.
Men jag tvekade o frågade tjejen om hon trodde jag skulle passa i kort.
Jag visade på ett ungefär hur kort jag menade.
Typ som Posh...
Hanna har ju redan den frissan och jag tycker hon passar bra i den.
Först klippte hon en bit, fönade och kollade.
Men jag tyckte inte det var tillräckligt när hon ändå klippt till det.
Så jag sa att hon kunde gott ta två cm till och så mer snett upptill.
Hon gjorde som jag sa och tillslut blev jag nöjd.
Hanna var med hela tiden och frågade om både det ena o det andra.
"-Vad finns i den lådan? Varför har du en sån stor kam?
Har du leksaker med här? Har du bebistidningar? Kan du verkligen klippa?
Varför klipper du med en kam? Mamma när ska vi hem? Jag vill hem nu!"
m.m.m....
Och så höll hon på i de 50 minuterna jag blev friserad... 
Så här kommer bilder på hur det bidde!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Wow det blev JÄTTESNYGGT! Det klär dig verkligen...

    Kul att du bytt frisyr. Älskar er, kram...

    2009-09-03 | 19:28:59
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Jättefint:) Våglig du e...Har man klippt så har man ju:)) Kram

    2009-09-03 | 20:56:05
  • Görel säger:

    -Helläckert din lilla "lurare". Att man gick på det... Sms;et alltså!

    2009-09-04 | 10:42:20
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: