Mitt I Livet...

Blocket är bra att fynda på...

Kategori: Nio månaders längtan

Nu har vi bara en säng kvar att köpa till bebisen och igår letade vi fram 14 olika annonser på Blocket som visade bilder på spälsängar. Från 300 kronor till 1000 kronor. I vissa ingick det hur många saker som helst och efter mycket övervägande bestämde vi att Fidde skulle ringa på tre stycken idag. Vi får ändra om i vårt sovrum så sängen fär plats för det är alldeles för smalt intill min sida just nu. Så det enda sättet är att vi ställer vår säng så vi har fötterna mot fönstret. Inget jag gillar, men vad gör man inte för att få gott om utrymme?


Idag slutar Fidde klockan 15 för 15.30 ska vi på tillväxtultraljud och se vad BM beräknar bebisen väga just nu i denna vecka. Det är absolut spännande och intressant, men på samma gång känns det ändå lite som:

Man känner ju sin egen kropp allra bäst själv, och även ifall det finns superdatorer, superuppfinnare, supermaskiner och en massa annat sånt superaktigt, så kan man aldrig vara 110% säker när det ens gäller ultraljud. Jag känner mig trött, tung, jobbig, irriterad och stor pga kulmagen, men känner ändå på mig att denna veckans vikt är inte riktigt lika stor som när jag väntade "lilla" Hanna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: