Mitt I Livet...

Dags för första våningen???

Kategori: Nio månaders längtan

Usch vad jag är irriterad.
Allt och inget gör mig så pissed off.
Det lilla minsta fel gör att jag ryter till.
Blir som ett påtänt lejon.
Det gör ont nu.
Riktigt ont - och det är väl det som är orsaken.
Från att ha känt hur "hissen" har stannat ett tag på tredje våningen med min inneboende, så kände jag idag hur den sakta åkte ner till första. Och det är ju där den ska bo tills det är dags att komma ut och få lite friskluft. Dags att komma ut från badet, och röra sig fritt i luften. Kunna sträcka ut armar o ben så mycket den vill utan att höra en röst långt borta som pustar och stånkar för lilla minsta buff. Inte behöva snurra rundor hit o dit i magen när jag har svårt för att sova och ändrar sovställning femhundramiljoner gånger...
Blä blä blä.

Usch vilket tråkigt inlägg...
Jag kände för att klaga lite bara för det gör så ont, fast jag vet att det ska det ju göra!!!

 Glitter-Text.net

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Haha....streta på benen och fråga om fidde kan locka ut henom med en mumsig napp eller nåt!!!!

    Eller hoppa lite, eller som du själv sa: Ta en virkenål ;-)

    2009-09-27 | 19:31:35
  • Maria säger:

    E ju ett nytt liv som ska komma ut..Men ja vet min vän..Sista tiden e fruktansvärd..O ja gick inte ens tiden ut me nån av mina..3 veckor för tidigt me Joel o ja tror ja satte igång de själv..men efteråt önska ja att han fått ligga lite till..Hamna ju på Biba fast han va såå stor..Lungorna va inte klara...Tänker på dig...Kram

    2009-09-27 | 20:20:28
  • Jennie säger:

    Jossa! Menar du att jag skulle hoppa på studsmattan eller? Då lär det väl bli milkshake och en rejäl dos skummjölk i boobisarna, hihihi!!! Virkenål ja... hade jag haft en så... men jag får väl ta min hederliga och älskvärda pincett som jag så flitigt använder dag ut och dag in, hehe!!!

    2009-09-27 | 22:10:30
  • Jennie säger:

    Maria! Jag kollade på min blogg på hur många veckor det är kvar tills BF, och jag som trott att det var runt 5-6 såg att det bara är 4 veckor kvar - IDAG!!! Visst vill jag vänta tiden ut tills BF, men å andra sidan hade det varit skönt att få lätta på trycket nu lite...

    Kramis!!!

    2009-09-27 | 22:14:50

Kommentera inlägget här: