Mitt I Livet...

Det ska börjas i tid...

Kategori: Livet från hjärtat...

Vi åt grillskivor som jag stekt på järnet, ris och bearnaisesås till middag ikväll.
Jag hade som tur var ätit upp när Hanna började "leka" Fidde.
Hon tog en bit kött, tuggade lite på den och sen puttade hon upp biten under överläppen och såg allmänt cool ut och sa:
"- Hej hej snälla pappa!" och klappade honom på armen.
Sen gjorde hon en sån där speciell rörelse med överläppen som Fidde gör när han ska ta ut snuset. Fan alltså vad vi skrattade. Tur att jag ätit upp för jag hade inte kunnat äta innan det kallnat. Hon såg så himla rolig ut i profil med köttbiten under läppen och hon fortsatte att prata så en stund - utan att själv börja skratta.





I morgon är dagens planering bestämd.
Hanna ska följa med kompisen L hem efter dagis.
Jag ska till mvc 10.30.
Sen ska jag kolla på jacka till Hanna.
Efter det blir det till att hitta present till Fidde.
När jag vet att jag inte ska göra mer i stan är det dags att handla.
Storhandla på Maxi.
En torsdag.
Jippiiee!!!
Då alla "pangtjonärer" ska stå i vägen på provsmakningen när JAG vill fram.
"Flötta pau di kärrrrringjävel eller skyll si säl för nu kommer jau!!!"

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hej å hå, huka er kärringar o gubbar... JAG handlar oxå på torsdagar... fast efter kl 16.30!!! Kom igen Jennie vi tar dom!!!

    2009-09-30 | 20:49:06
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: