Mitt I Livet...

Förskjutning på tiden...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ringde dagis i morse och sa att Hanna kommer idag.
Men jag ville skjuta på hennes timmar så hon ska vara där mellan 10-13.
Jag ska till MVC 10.30 och hinner inte tillbaka till 11.
Det är ju så jäkla löjligt på detta dagiset så det är inte sant.
All tid jag kommer försent över kl 11 - drar de av på nästkommande dag!!!
Det spelar ingen roll om det är en fredag, då drar de ändå av det på måndagens tre futtiga timmar...
Jag frågade personalen varför, och de sa att så gör dom och det är helt normalt där.

Ibland kan man absolut bli irriterad för det lilla minsta!!!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fy vilket bemötande den förskolan har... Undrar om man FÅR lov att göra så? kramis...

    2009-09-24 | 12:26:55
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    vadå förskjuta tiden..helt otroligt löjligt..Aldrig haft problem..ofta ja e el har vatt sen o hämta på fritids o dagis..Bara man ringer o meddelar att man dyker upp senare så helt ok..Precis där du enu så gick vattnet o 8 tim senare föddes min underbara dotter:))Kram

    2009-09-24 | 20:06:18
  • Jennie säger:

    Hoppas inte jag ska åka in idag... Då får dom väl sy ihop så man går några veckor till haha...

    2009-09-24 | 22:29:39
  • Maria säger:

    Ha ha..Hoppas du går tiden ut iaf el 2 veckor innan e ok så e allt utvecklat på den lille..Trevlig helg...Kram

    2009-09-25 | 14:27:41

Kommentera inlägget här: