Mitt I Livet...

Inga nyheter!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

 Glitter-Text.net

Godmorgon godmorgon!!!
Gissa om jag blev paff i morse???
Jag gick ut och skulle ta in tidningen.
Tog in det som låg i lådan, Maxibladet och ett papper om bagageloppis.
Gick in och satte mig i soffan o skulle läsa tidningen.
Vilken tidning???
Tog jag inte in den??
Jag gick ut o kollade på lådan och då fanns inte KB-lappen där.
Jag frågade Hanna om hon hade tagit den igen, som hon gjort innan.
Först nekade hon och det såg jag på henne o frågade igen.
Då sa hon att hon hade slängt den på vägen vid Hemköp!!!
Eller hur!!!
Ringde K-bladet o sa att vi inte fått tidningen o att det är nån som tar lappen hela tiden.
Då sa hon att de ska faktiskt ta bort alla lappar o gå efter en lista istället.
Men jag tycker ändå att vi borde fått den idag, även ifall inte lappen satt där!
Så nu har vi en dag till godo istället...

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: