Mitt I Livet...

Lagt sig till rätta?

Kategori: Nio månaders längtan

Fy fan vad jag hade ont igårkväll alltså. Jag trodde att det var på G och blev skitorolig. Under kvällen fick jag mer och mer ont nere vid bäckenet, la en varm riskudde för att se om det hjälpte men det gjorde det inte. Gick in o la mig i stolen i duschen för det brukar hjälpa, men inte det heller funkade. La mig i soffan och försökte hitta en bekväm ställning att ligga i. Efter en halvtimme började jag kallsvettas och när jag var uppe o gick så fick jag luta mig framåt och hålla under magen som stöd. Det gjorde så jävla ont och sån smärta har jag inte haft tidigare så då blev jag mer orolig och tänkte " det får inte vara dags nu, det är ju 6 veckor för tidigt...". Men vad hände med min kropp??? Varför gjorde det så ont??? Var det bebisen som la sig till rätta i fixeringsläge??? Jag måste veta.

Ringde bm nu idag på fm och frågade om jag kunde åka in o få det kollat. Men hon tyckte att jag skulle åka till förlossningen istället o kolla ordentligt. För bm kunde bara känna om huvudet var fixerat. Så nu har jag fått en tid idag kl 14 på sjukhuset!!! Ska fråga om de vet nåt om min brännande smärta på magen med för det är riktigt jobbigt.

Kommentarer

  • maria säger:

    Hoppas allt går bra idag..Tänker på dig/er..Kramar

    2009-09-10 | 10:30:24

Kommentera inlägget här: