Mitt I Livet...

Ledig dag i stan...

Kategori: Livet från hjärtat...

Hanna fick skjuts till dagis med kompisen L och sen skulle hon åka hem med dom efter dagis o leka. Jag var på mvc i förmiddags och sen träffade jag syrran inne i stan. Vi gick o kollade lite i affärerna, fyndade lite och sen körde hon hem. Jag fortsatte att strosa rundor och gick in på Parfym M för att höra om min favvoparfym NOTTE från BVLGARY fanns kvar att beställa. Träffade en fd klasskompis där inne med så det gick några extra minuter med att göra sig av med ett antal meningar med henne...

Sen handlade jag vidare. Bodys, byxor, strumpor och mössor till bebisen, för man vill ju ha nåt nytt iallafall...

Nu ska jag sätta igång riset för Fidde kommer hem snart. Sen blir det antagligen till att åka in till stan ikväll och kolla på ett bord plus 4 likadana skinnstolar som vi har, som vi sett på Blocket och det var asbilligt...

Toodeloooo på Er!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: