Mitt I Livet...

Lördagkväll!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Det var ju meningen att pappa skulle hjälpa oss att skruva upp listerna som jag målat vita. Men eftersom det varit dåligt väder vissa dagar förra och denna veckan så kunde jag inte måla alla. Så när de försökte pussla ihop var de olika längderna kunde passa, så blev det lite problem. Sen tyckte vi att mina målade lister inte var så fina när de väl hade satt upp en ovanför köksingången som test, för den gamla färgen syntes genom på långt håll och jag tyckte det var asfult och blev sur. 
  
Då kom Fidde på att Hannas kompis pappa kunde kanske fixa billiga färdigmålade lister, he he. Jag ringde och hörde med honom och han skulle kolla priser på måndag. Det är ju fan så möet snyggare med färdigmålade lister. Så nu ligger alla de gamla listerna ute i garaget och vilar dygnet runt!!!

Ikväll åt vi skinkstek, vitlökskryddiga potatisklyftor, hemmagjord gräddsås med svamp, svartvinbärsgelé och krispig ättiksgurka!!!  


Nu har vi precis mumsat på glass, mintchoklad eller pekannöt valde vi mellan.

Hanna frågar efter chips o dippa som vi köpte på mässan så det blir väl litta sånt åsså snart...

Kramis bananis på er och ha en go helg!!!!


 Glitter-Text.net

Kommentarer


Kommentera inlägget här: