Mitt I Livet...

Minnesdagen 11/9...

Kategori: Livet från hjärtat...



1079wy5.gif

Jag tycker detta var en riktigt hemsk händelse i världen som berörde så pass många människor, både barn, vuxna och äldre i många länder, så jag kan inte låta bli att visa några fina bilder för dagen till minne. Hoppas att det aldrig kommer hända en sån här katastrof igen. Det är de överlevande som det är allra mest synd om. De personer de älskade så högt och innerligt, fick se sitt liv berövas uppe i luften i ett flygplan som kapats av några satans idioter. Några satans idioter som hade inbillat sig att Allah ville att deras öde skulle bli så här. Utsätta så många oskyldiga människors liv för en osynlig utländsk (också antagligen en satans idiotisk) varelse som inte finns...

Ursäkta mitt språk men det är så jag känner.    

Kommentarer

  • Görel säger:

    -Finns positiva sidor med 11 september oxå. Mina döttrar fick en lillebror för ett år sen, på pappas sida. Så jag ska på 1-årskalas nu! (Men visst var USA-historien grym....) Året efter var det Anna Lindh..

    2009-09-11 | 09:45:07

Kommentera inlägget här: