Mitt I Livet...

Onsdagsblandning!!!

Kategori: Livet från hjärtat...




Undertiden Hanna var på dagis reggade jag mig på Stay Friends.

Hade 31 klasskompisar/vänner bara på 30 minuter jag var där inne!!!

Hämtade Hanna, sen käkade vi fiskpinnar o ris till lunch.

Vid kvart i ett körde vi bort en runda till syrran.

Doggisarna blev ju bara såå glada att se oss.

Torres klängde på mina ben tills jag hälsade på honom.


Snackade lite om allt möjligt mellan Himmel och Jord.

Körde hem, la kyckling i marinad o satte igång ugnen.

Tände grillen och då gick Hanna bort för att möta Fidde.

Hon får bara vara så långt borta att vi ser varandra.

Två minuter senare skrek hon "-Nu ser jag pappa!!!" så då fick hon gå längre.

Sen åt vi grillad kyckling, pommes, sallad, kokt broccoli o blomkål!!!

Nu läser Fidde saga för Hanna och jag väntar på att klockan ska bli 20.10.

Då börjar mina program på Tv4 Fakta som varar fram till 22.15...





Kommentarer

  • Görel säger:

    Såå. Stay friends... Jag har svårt att komma med i facebook. "Glömt lösen"...Och det funkar inte som datorn säger.. Snyft.

    2009-09-03 | 11:12:01
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: