Mitt I Livet...

Sista utflykten på länge!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag följde Hanna med Anitha o Rune till Bo Ohlsson i Tomelilla undertiden Fidde var hemma och kollade på fotboll och jag åkte till Åhusparken på loppis med mamma o pappa. Jag varken såg eller hittade nånting att köpa. Mamma hittade två kuddar och ett silverfat. En snabb kopp kaffe hann jag med innan jag körde hem igen. Då kom Hanna, Anitha o Rune också hem samtidigt.

Jag frågade om Hanna hade varit snäll i affären, men det hade hon inte varit. Hon hade räckt ut tungan nästan hela tiden, sagt arga saker till dom och varit en riktig SureSture idag. Inte kul att höra sånt... Jag sa att hon skulle be Anitha o Rune om ursäkt för annars kommer dom inte vilja åka med henne fler gånger till nåt ställe om hon är så stygg. Pinsamt faktiskt... Hon är en riktig tuffing ibland och hon vet verkligen vad hon ska göra för att reta upp folk med sitt busiga sinne. 

  

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hmmmm, tyvärr tycker inte jag att det är hennes busiga sinne utan hennes....ja tyvärr, elaka sinne och det visar hon dock lite för mycket ibland.

    Hur man ska göra har jag ingen aning om....

    Hoppas att hon lär sig så småningom, annars lär hon se att det inte är så många som vill leka med henne.

    Kram kram Josefine



    OBS det gick inte att skriva namnet i "Namn rutan"

    2009-09-17 | 13:22:25

Kommentera inlägget här: