Mitt I Livet...

Sover kanske som Törnrosa???

Kategori: Livet från hjärtat...

Ikväll kom Fidde hem med Hannas nya säng.

Jag lagade mat och sa till Hanna att fråga om han behövde hjälp.

Nej han klarade det själv.

Jag fortsatte att göra klart middagen och vi åt.

Sen gick jag upp o kollade på sängen.

"-Det är fel säng!" sa jag.

Nej det är den vi skulle ha sa Fidde.

"- Nej det är det INTE, för den vi skulle ha var beige och mjuk."

Han tände lampan men såg inte skillnad.

"- Denna är ju ljusgrå och styv i tyget och har bara två års garanti!"

"- Nej det är 10 år på denna!"
sa han.

Då gick jag ner o ringde Jysk och frågade om sängen.

JAG HADE RÄTT!!!!!
Nananananaaaa-na...
 
 
Jag o Hanna körde in o fick rätt säng.

Så nu är den fina och mjuka sängen på plats och Hanna ska snart sova.

Fidde läser saga just nu och jag ska kolla på Animal Planet en stund tror jag.

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hahahaha!!!!

    Var det den sängen som kostade 1500??

    90 bredd.

    Den såg skön ut, hoppas hon sover gott.

    Kramelikram Jossan

    2009-09-07 | 19:35:28
  • Görel säger:

    En gosig säng är "nice".. I natt ska jag inte nanna i min skönsköna säng, nu har jag två Åhusnätter framför mig.

    2009-09-07 | 19:36:06
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Det var så här, att den sängen vi fick med oss hem igår kostade 1100 kr, men vi hade betalat 2000 kr för den dyra som vi fick köra in o hämta sen.

    Synd bara att jag inte gick ut o kollade när Fidde hade den i bilen...

    2009-09-08 | 09:08:06

Kommentera inlägget här: