Mitt I Livet...

Tjat, tjat, tjat...

Kategori: Livet från hjärtat...

Har precis kommit hem från stan.
Jossa o barnen var med oss.
Jag tappade räkningen på hur många gånger vi fick säga till dom.
De tetades, knuffades, lekte kurragömma bland kläderna och var allmänt olydiga idag.
Vi var på H&M och kollade på kläder och plötsligt kändes det konstigt i nacken och i pannan. Jag blev alldeles yr och fick sätta mig ner en stund. Sen gick vi vidare in på Lindex. Samma sak hände där uppe. Först kände jag ett obehag av att gå där inne o ville bara ut, och när vi var halvvägs ut genom dörren fick jag ta tag i Jossas arm så jag inte ramlade. Hörseln försvann och jag såg knappt nåt. Satte mig på en stol vid Trendie och Jossa gick in efter några sockerbitar. Passade på att käka där inne med. Hanna o Eric åt kycklingpinnar och strips, Elias åt köttbullar o strips, jag o Jossa valde bakad potatis med baconröra. Jag hade nog ett blodtrycksfall, för efter det kändes det inte mer som tur var.

Sen blev det en runda till Maxi och vi tänkte att barnen kunde vara i lekrummet en timme medan vi gick o kollade - i lugn o ro, men tyvärr var det inte öppet i lekrummet förrän 40 min senare och såååå länge skulle inte vi vänta!!! Never ever...

Så nu är vi hemma och jag, förresten vi var på Smidestian och hittade födelsedagspaket till Hannas fd dagiskompis N. Hanna har blivit bjuden på hennes 4-årskalas på lördag och det ska vara ett PRINSESSKALAS, så det finns ju en liten tjej här hemma som vrållängtar till lördag, ha ha...
Hon får ju ha sin finaste prinsessklänning, måla sina naglar och så ska hon få lite smink med glitter o sånt sött puttinuttit!!!
1175706672_www-animaatjes-nl.gifPRINCESS_www-animaatjes-nl.gif


Kommentarer

  • Görel säger:

    Blodtrycksfall var det!!! Take care!

    2009-09-23 | 19:06:46
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Maria säger:

    Skoj me prinsesskalas:) Kan tänka mig hon längtar...

    Otäckt me dina yrselanfall...Va rädd om dig/er..kram

    2009-09-23 | 21:39:55
  • Jossan säger:

    Haha....skyll på blt-fall du, men jag vet nog vad det var ;-) haha....puss.



    Kramkram Syrran

    2009-09-24 | 08:50:12

Kommentera inlägget här: