Mitt I Livet...

Undersökning och hög feber!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Den vackra blondinen kom till doktorn som gjorde undersökningen mycket noggrannare än nödvändigt. Han klämde på hennes bröst och frågade:
- Ni vet väl vad jag gör nu?
- Jadå, svarade blondinen, doktorn letar efter tumörer.
Sedan klämde han henne på magen längre och längre ned.
- Ni vet väl vad jag gör nu? Frågade doktorn.
- Jadå sade flickan ni känner efter om blindtarmen är svullen.
Till slut kunde han inte hålla sig längre, utan kröp upp på magen på flickan och började knulla henne. Flämtande frågade han:
- Ni vet väl vad jag gör nu också?
- Jamen, svarade flickan, doktorn undersöker om jag har någon könssjukdom och det var faktiskt därför jag kom hit..!

 
 

Klass 2 har undervisning om kroppstemperaturer.
Fröken försöker på alla sätt att förklara att det förekommer olika temperaturer och säger:
- Människor har 37 grader men t. ex de små pippiarna som flyger i luften och har fjäder och dun på sig har ända upp till 41 grader.
Sven har noga studerat en traktor som kör på fältet och är absolut inte närvarande.
Fröken säger:
- Nå Sven vad sa jag nu?
Sven reser sig blixtsnabbt och svarar.
- Fröken sa att människor har 37 grader men när man pippar så fjäder och dun flyger i luften kan man få ända upp till 41.
  

Kommentarer

  • Görel säger:

    -De ska jag lägga in i nallen o skicka vidare.. Har gratis mess några dagar till..

    2009-09-09 | 18:59:58
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: