Mitt I Livet...

Ögon som glittrar och hjärtat det slår...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse när jag skulle lämna Hanna var det fullt av barn i kapprummet som satt i en klunga över nåt.
Så fort Hanna kom in genom dörren sa alla barnen:
"- L är redan här Hanna!"
Ganska tydligt vem Hanna brukar leka med och fråga efter på morgnarna, hehe.
Då förstod jag varför barnen hängde som de gjorde.
L:s lillebror var ju med idag och låg i bilstolen!!!
L:s mamma frågade om vi med skulle på föräldrarmötet ikväll.
Jag trodde det var i morgon...
Så ikväll kommer snälla Anitha o Rune hit och passar Hanna 2 timmar.

  

Innan jag körde hem var jag inom Ica och hämtade mina o syrrans grejor från ♥JOTEX♥
Det är julafton för mig varje gång jag öppnar paketet därifrån, ha ha...
Jag glömde att beställa det på förra omgången så det fick bli en order till!!
Det blev:

2 st 2-pack silvriga gardiner (till nyår)

1 st 2-pack svarta gardiner med silverstjärnor (till Hannas rum)

En kappa i samma tyg (till tvrummet på ovanvåningen)

En kappa med tomtar på (till köket)

Ett påslakanset med tomtar på

2 st löpare (till köket)

1 st 2-pack röda ljuskronor


Syrran beställde skitfräsiga handdukar, badlakan och ett duschdraperi med dödskallar på!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: