Mitt I Livet...

Listig som en räv...

Kategori: Livet från hjärtat...

Det första Hanna frågar efter på morgonen, typ kl 05.50 när hon kommer ner till mig i sängen innan Fidde ska till jobbet, är om hon får leka med Eric o Elias eller kompisen L. Samma sak idag. Jag sa att det får vi se sen. Jossa kom inom och då körde vi till dagis. Lite tidigare än vanligt för jag glömde kolla klockan. Jag hann köra innan kompisen kom dit så vi kunde inte bestämma om de skulle leka. Jag köpte frullebullar och sen käkade vi här hemma medan vi snackade om dittan o dattan. Lite bebbesnack och sånt... Sen skulle jag hämta Hanna och såg kompisen o hennes mamma stå vid grinden och vänta. På mig!!! Hanna o L frågade om de fick leka idag och då var jag lite fräck och sa att om de ska leka i morgon med, så hade det passat mig bäst om L följer med oss hem idag så kan Hanna följa med L hem i morgon. Jag ska ju till mvc kl 8.45 o vara där till lite över 10. Sen tänkte jag gå i stan med Jossa (för hon ville följa med) o det har jag inte gjort på länge, och så ska vi kolla på bebiskläder och lite annat smått o gott. Elias skulle visst leka med en kompis i morgon med så nu var det bara att fixa nån som Eric med kunde leka hos, he he...

Nu leker Hanna o L med lera och vi ska snart fika med glass o strössel tänkte jag.

Ikväll blir det fläskfilé i svampsås, potatisklyftor och en god sallad till!!!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: