Mitt I Livet...

Morgonmys och några drömmar...

Kategori: Livet från hjärtat...

 Glitter-Text.net

Har lämnat dottern på dagis nu och hon ville sitta kvar i knäet o mysa lite innan jag gick.

Såg en mamma som skulle gå, gav flickan en kram och sa hejdå till sitt henne.

Flickan plutade med munnen och trodde hon skulle få en hejdåpuss, men det fick hon inte. 

Mamman bara gick.

Man såg hur besviken hon blev.

Stackars flicka...

Frågade fröken om dom gör några utflykter med barnen.

Hon sa att de åkte buss till Stackedala innan men det blir mindre o mindre med det nu.

Dels får dom bekosta bussen själva och sen hade dom det här med nedskärningarna.

Jag sa att det finns väl skogar här runt om och där backen är...

Barnen tycker det är så spännande att få ta med sig matsäck ju...

Jo, sa hon, vi får ju hitta på lite sånt som inte kostar nåt!!!

Eh, joo visst...



Det skulle visst bli upp mot 25 grader idag såg jag i tidningen igår!!!
 
Har pratat med syrran nu på msn och hon skulle visst måla nåt.

Jag skulle också vilja måla nåt mer med den svarta färgen.

Fast jag tror inte vi har nåt som ska målas svart...

Typiskt.

Jag ska byta sängkläder efter jag har tuggat färdigt mina goebullar.

Såna där nyttiga med fullkorn som jag värmt i ugnen.

En med ost o marmelad, en med prickig korv och tomat och en med honungsmarinerad skinka o tomat!!!

 

Solen lyser rakt in genom fönstret där jag sitter och det är såå härligt.

Drömmen om att ligga o jäsa på en maffig sandstrand ligger inte långt bort...

Får väl ta o lägga mig i en solstol - i uterummet.

Än så länge är det nog för kallt ute så här early in the morning!!!



 Glitter-Text.net

Kommentarer

  • Görel säger:

    Här är en till som ska byta sängkläder! - Det blev ju nya i Ullared....Snart får vi banne mej ses!!

    Kramizz

    2009-09-01 | 16:20:36
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Du kan t.ex drömma dig till västindien... bara att lägga dig i solstolen, sätt på lite reggae musik... blanda en softdrink och förstärk känslan med en liten hög sand mellan tårna!!! Kram älskar er...

    2009-09-01 | 17:34:29
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Görel! Jo det har jag sagt läääänge nu ju!!! Masa dig hit nu då nu när du är ledig, du kan ju ta mc:n hit vetja;-) eller är det guben din som kör och du är spättan???



    Kramis...

    2009-09-02 | 08:29:21

Kommentera inlägget här: